Sunday, January 24, 2016

Dacă Ai Mașină Cu Ventilație ATUNCI Trebuie Să VEZI ”Șmecheria” ASTA !!!

MAjoritatea oamenilor îndrăgesc mașinile, mai ales cele sport puternice de sute de cai ce pot atinge viteze amețitoare. Dar nu toți își permit astfel de mașini, dar acest lucru nu trebuie să îi dezamăgească ci din contră să adopte atitudinea acestui șofer care a descoperit că o mașină mai ieftină poate măcar să scoată zgomote precum o mașină sport de foarte mare putere.

Trebuie să urmăriți șmecheria asta pentru că o puteți pune chiar voi în practică la mașina voastră fără să existe riscul să se strice ceva la ea. Tot ce trebuie să aveți este găurile de ventilație rotunde. După cum vedeți videoclipul acesta a strâns peste 2 milioane de vizualizări așa că metoda lui a fost destul de apreciată de cei ce au vizualizat-o.

Sunetul pe care ventilația îl scoate se poate asemăna cu cel al unui bolid de sute de cai putere. Voi ce părere aveți de ce face bărbatul asta? Ingenios nu-i așa? Eu vă mărturisesc că m-am uitat de câteva ori la el pentru că mi s-a părut extrem de interesant și am vrut să înțeleg cum pot să fac și eu la mașină așa ceva și să îmi surprind toți cunoscuții.

Dacă mai știți și alte trucuri precum cel pe care l-a prezentat mecanicul John Hickey în imaginile acestui videoclip nu ezitați să le postați într-un comentariu la acest articol. Dacă vreți să învețe și prietenii voștri ”șmecheria” asta atunci distribuiți mai departe clipul.

No comments:

Post a Comment