Sunday, October 9, 2016

Vrei Să Vezi Cum Lucrează Un Meseriaș Adevărat La O Construcție Dificilă ? Ia Fii ATENT Aici:

Se știe că pentru a-ți construi o casă ai nevoie de câțiva meseriași buni în acest deomeniu pentru a nu risca pe măsură ce este ridicată să te trezești cu greșeli importante care nu ar mai putea fi reparate ulterior. Dacă ai nevoie de niște băieți pricepuți atunci vei putea să vezi în imaginile din videoclipul de mai jos cum trebuie să alegi un asemenea muncitor în construcții. Ce fac bărabații aștia aici este absolut impresionant.

La început am crezut că sunt puși pe dărâmat ziduri sau că experimentează ceva în domeniul construcției, dar după ce am văzut tot videoclipul mi-am dat seama ce minunăție va ieși la final când tot imobilul va fi gata. Pare o muncă destul de ușoară pentru cei pricepuți dar pentru cei care nu prea au avut tangență cu acest domeniu vor realiza că lucrurile sunt destul de dificile mai ales în găsirea echilibrului și alinierea cărămizilor astfel încât mai târziu să nu existe probleme.

După cum se poate vedea aceste cărămizi chiar dacă pare că sunt așezate fără sens și lucrarea pare fragilă, ele în realitate sunt greu de dat jos pentru că se susțin una pe cealaltă. Aici intervine și măiestria meseriașului care a reușit să le ”cioplească” exact așa cum trebuie de la margine spre interior astfel că senzația de boltă s-a păstrat, dar și siguranța că nu se va dărâma totul a devenit o certitudine.

Eu unul mi-aș lăsa construcția casei pe mâna unor astfel de meseriași, mai ales că la final această boltă parcă inspirată din construcția unei biserici arată ceva senzațional. Dacă ți-a plăcut și ție acest videoclip și apreciezi efortul meseriașilor aștia te invit să distribui mai departe acest videoclip pe rețelele de socializare.

Sursa: Youtube.com

No comments:

Post a Comment